Виховання — планомірне і цілеспрямоване

— впливає на свідомість та поведінку

людини з метою формування певних

настанов, принципів, ціннісних орієнтацій.

Психологічний словник

Завданням школи, визначеним на сучасному етапі розвитку освіти, є формування свідомості творчої особистості здатної адекватно діяти за будь – яких обставин, приймати самостійні рішення, дотримуватися власної лінії поведінки, поважати думки інших людей, реагувати на глобальні зміни у світі. Основою цього завдання є виховання – процес цілеспрямованого систематичного формування особистості, зумовлений законом суспільного розвитку, дією багатьох об’єктивних і суб’єктивних факторів. Він органічно поєднаний з процесом навчання учнів, опанування ними основ наук, знайомством із багатством національної та світової культур.

Виховання має за мету форму­вання рис і якостей учня згідно з його здібностями й інтересами. Сутність його полягає в тому, що в процесі фор­муються світогляд, мораль, високі естетичні смаки та ставлення учня як особистості до навколишнього світу.

До основних напрямів виховної роботи відносять:

/Files/images/виховна.jpg

Чільне місце у вихованні займає національне виховання яке носить суспільний характер. Генеральна мета якого - набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування ним духовних надбань українського народу, досягнення високої культури між­національних взаємин, формування в молоді, незважаючи на національну належність, рис громадянина Української держави, розвинення духовності, прищеплення моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.

Кiлькiсть переглядiв: 746
тучинський ліцей

Гощанської селищної ради Рівненської області

Дата останньої зміни 22 Березня 2024

Фотогалерея